יום רביעי, 13 בפברואר 2013

קניית סלונים איכותיים מעור

פוסט אורח על חווית קנייה של סלון איכותי מבית בלאק אנד וויט:
מחפשים לקנות סלון ? לחצו כאן לעבור לחברת בלאק אנד וויט הנה עוד דוגמא למה בלאק אנד וויט היא אחת החברות האיכותיות והמובילות בכל הקשור לסלונים.

שלום שמי חיים, אני ממש מתרגש לכתוב את הפוסט הזה אז סלחו לי אם אתם לא מבינים פה ושם משפטים או את כוונתי.
אני חייב לעדכן אתכם בחוויה מעולה שקרתה לי..
לפני זמן מה אני ואשתי החלטנו לקנות סלון איכותי, במשך חצי שנה התלבטנו על דילמות קטנות ופשוטות בקניית סלון, רצינו להשקיע ולהיות בטוחים שהקנייה שאנחנו עושים תישמר למשך שנים. התקציב של קניית סלון חדש הייתה בערך כ35,000 ש"ח, בכל אופן לכל חנות שהלכנו הסבירו לנו ותמיד הרגשנו כאילו מנסים רק לקחת כסף מאיתנו ולא לתת שירות..

מה קרה שנכנסתי לבלק אנד וויט לקנות סלון?

מה שכן קרה זה שנכנסנו לחנות בלאק אנד וויט שנמצאת בראשון לציון , אין לי מושג למה אבל איך שנכנסנו ידענו שזה מקום איכותי והייתה שם אווירה כ"כ נעימה שהייתה לי הרגשה ממש טובה וכך גם לאשתי (נראה לי הם הביאו לשם קוסם;)

בכל אופן האנשים שם נותנים שירות ברמה שלא ציפיתי, הסבירו לי איזה סוגי סלונים יש ושאלו את השאלות הנכונות.. בכל אופן אחרי כמה שעות יצאתי עם סלון חדש, אם אתם רוצים אתם יכולים להיכנס לגלריה ולראות סלונים מעור.

בבית כל האורחים שבאו החמיאו לי ואמרו לי שעשיתי בחירה ממש נכונה.. (גם לאחר שנה שקניתי את הסלון הוא נראה כמו חדש)
אני ממליץ על בלק אנד וויט במלוא מובן המילה ... תודה לכם אנשים יקרים אני בהחלט אעשה כל שביכולתי כדי לגמול לכם על השירות המסור והאהבה שלכם :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה